Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

tirsdag 26. januar 2010

Dette har skjedd de siste dagene

I dag har jeg virkelig gjort noe ut av middagen! Deilig middag, bare til meg:D Kjærsten jobber i kveld/natt. Og når han jobber pleier jeg bare å lage noe enkelt, kjedelig å spise alene.
Men idag ville jeg lage noe sunt og godt! Naturris, kyllingfilet med mye urter, rosepepper saus og litt matyoghurt, stekte grønnsaker-gulrøtter,paprika og purre. NAM!!!
Ronja koser seg ved beina til pappa:)

Vi koste oss med frukt og kjeks en kveld:)


Jeg shoppa litt igår! SALG overalt:) Fikk masse til billig penge!
Ny pute(40%), håndklær (40%), treningstopp Kari Traa (50%), heklede brikker (40%) og en tights.



NM i Stokke 2010


Vi hadde en flott utsikt over arenaen og noen av løypene! Her er en av Aukland brødrene.



Vennepar Linn og Dag Erik:)

Meg og min kjære<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)