Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

lørdag 26. desember 2009

Dagens treningsøkt: måking og gå tur med Ronja:)




Våknet av et brak!! naboene over oss måker... og hiver store snøhauger ned til oss og foran soveromsvinduet, ARG!!! begynner å bli lei de naboene.

Så jeg står opp og kler på meg for å gå ut å måke. MYE snø foran døra og vinduene.
Måka også plass til bilen, så det er klart til Mathias kommer hjem fra jobb:)

I kveld får vi lillesøster Hege på besøk. Da blir det god mat og litt film tenker jeg:)
Bilder: tatt igår kveld! mer var det når jeg våknet..


Fortsatt God jul!!!

Renate

1 kommentar:

  1. Yejjj,da går det ann å kommentere...Er vel alltid kos med en kommentar:)

    Igjen,veldig dumt du ikke tok blogg.no altså frøken!!!men legge ut på tryneboka når du legger ut noe her:)

    Er så gøy med bilder.... Herregud å mye snø dere har!!Her er det perfekt menge snø,deilig... Vi var ute på skitur i stad,Simen er jaggu et par hakk flinkere enn meg;)

    Gleder meg såå til å komme hjem.....og til å besøke huset vårt... :) Husk at jeg trenger nok hjelp til litt ideer av deg etterhvert;)

    Klem Anette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)