Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

fredag 25. desember 2009

Det snør, det snør, tiddelibom!



Mathias lager mat med sin mor:) Ronja er også med!

Jeg får vel begynne å skrive her ( Anette ville at jeg skulle;) ) På tide kanskje!
Skikkelig snøvær i Stokke nå! best å holde seg inne:) inne i varmen, sammen med kjærsten og vår lille kosegris (Ronja) <3>
Hittil har jeg hatt en fantastsisk jul, med familie, kjærste, svigerforeldre og svigermormor Nancy. Julaften ble feiret hos foreldrene til Mathias, koslig i år også:) Fikk god mat og fine gaver!
Senere i romjulen venter deilige middager! Kalkun og pinnekjøtt på menyen:)
I morgen tenkte jeg å dra på spinning, svette bort litt julemat og godt. Men, kommer an på været!! har ikke så lyst å kjøre hvis det er kaos på veiene.. Da får jeg finne ut en annen type trening. Kanskje base/jogge i moa, hehe...

Vel, vel.. Nå er det natta! En deilig oppvarmet seng venter oss ( varmeteppe i senga;) ) Blir deilig å krype under dyna og tenke på at det er bra jeg ikke er på byen idag! Selvom vennene mine er det... Vi skal feste sammen nyttårsaften, og det gleder jeg meg veldig til:)
Bilder: tatt julaften
Natti natt:)

Renate










1 kommentar:

  1. Hei, koselig at du har fikset deg blogg og! Du får legge ut bilder av det du gjør og sånn da, moro å se :) Har du og fått deg varmeteppe? Trodde du ville ha det kaldt på soverommet jeg... hehe, klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)