Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

fredag 19. mars 2010

Årets første loppis:)

En liten smugtitt på mine neste proskjekter:)
GLEDER MEG!

Dette gamle kjøkkenbordet kjøpte jeg idag på låvesalg/loppemarked. Kan vel kalles et kupp når man betaler 450 kroner!!?;)Her skal det kappes, pusses og males, så blir det et stuebord:) Tror det blir bra til slutt! bilder kommer vel senere;)
Denne sjarmerende lille krakken fant jeg i blå kors sin butikk i Tønsberg. 75 kroner. Denne skal males og trekkes om:)

Kommoden som jeg pusset opp for litt siden har jeg gått å tenkt litt på... jeg syns ikke håndtaka passet så bra til...


...så jeg fant disse fine smijerns håndtaka i Landromantikks nye butikk i Tønsberg (v/ siden av Nordea) 49 kroner stk. Det ble så mye bedre med en gang syns jeg:) Da var det "problemet" ute av verden;)


Helgen skal brukes til oppussing, kjærstetid og fest med jentene på lørdagskvelden:) Æ glæd mæ!!
Ha en strålende helg!
Renate


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)