Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

mandag 22. mars 2010

Ferdig med to prosjekter:)

Nå er jeg ferdig med bordet jeg har malt og babyteppet jeg har heklet på...

Bildene begynner fra ferdig til starten!

Bordplata er pusset og oljet. Jeg har malt med fargen sand. En liten hund som ville bli med på bildet også;)



Knotten er satt på plass:) Men jeg må vente med å sette skuffen inn i bordet. Den er litt trang, så jeg må høvle den litt først


Den gamle knotten rives av

Beina var veldig lette å kappe. Rillene gjorde det enkelt:) Stødig ble det!
Sparkelen som var på plata er pusset av
Før start. Masse sparkel og ujevnheter på plata.



Babyteppet til min ufødte nevø er ferdig:)


Ha en fin uke folkens!
Renate








4 kommentarer:

  1. Så nydelig bordet ble! :) Og baby-teppet også! :)
    Ha en super fredagskveld!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Takk:)
    Bordet ble jeg veldig fornøyd med, leitet lenge etter sånt bord!:)
    Super kveld til deg og:)

    SvarSlett
  3. Så flott bordet ble... virkelig nydelig..

    baby teppe også..

    Klem Kerstin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)