Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

tirsdag 6. april 2010

Litt småplukk fra de siste ukene..

Stuebordet er på plass. Vi er veldig fornøyde:)

Jeg hadde tupperware party for noen uker siden. Jeg bestillte litt til meg selv og fikk mye for å være vertinne. Vertinnegaver til verdi av rundt 1200 kroner!! Stas:) Boksene med grønt lokk anbefales, oppbevarer og bevarer grønnsaker og frukt over lang tid.
Jeg og min kjære har vært i dåp til to nydelige tvillinggutter i løpet av påsken. Gavene falt heldigvis i smak:)


JIPPI!! jeg har fått ildtoppen til å blomstre igjen. Tok bare bort de gamle bladene og vannet veldig lite.


Gamle skatter:)
En dyp firkantet bolle. Mamma hadde den skjult i skapet, og jeg fant og fikk;)


Dette nydelige fatet fant jeg i butikken til Landromantikk i Tønsberg. De hadde 20% på hele butikken. Jeg betalte bare 50 kroner!!!!! Elsker det:)


Gammelt, ovalt fat jeg har fått av mamma. Det er fra min oldemor:) Jeg er så glad i det blå og hvite!!

Et tilhørende fat. Oval og dyp. Brukes mye:)

Glass mugge fra Home & Cottage:) 99 kroner

Lite blogging for tiden:( men jeg titter innom mange blogger sånn innimellom, mye fint å se:) Ser ut som mange har hatt en fin påske! Her i "huset" (leiligheten) har både jeg og min kjære jobbet mange rødedager, så man kan trygt si at vi glæd oss til mai lønninga;)
Forrige tirsdag ble jeg tante til lille Jonas:) Jeg blir tante til ennå en gutt om ca. 4 uker! Blir ikke mindre verpesyk kan man si:)
Ha en fin uke!
Renate










6 kommentarer:

  1. Du er heldig som finner så mye fint hos mora di, jeg finner bare masse gamle lysestaker... hehe Det begynner å gro hos meg også, det er kommet knopper på tre av de gamle orkideene! Utrolig men sant :) gleder meg til blomstene

    SvarSlett
  2. Blir overraska over alt hun har gjemt i skapene;)
    Du må lære meg blomstring av orkideer!

    SvarSlett
  3. så fine fat du har fått deg. artig med skattejakt i mammas skap:) jeg bruker også å ta en titt når jeg er hos mamma, pappa flirer bare av meg og spør hva jeg nå leter etter;)hihi

    ha en fortsatt fin uke:)
    klem

    SvarSlett
  4. WOOOW!Det bordet vart kjempe flott da:)
    Kjempe masse fint du har funne i din mors skap..Eg har og hatt mange runder innom skapa til mi mamma:)
    Tusen takk for hyggeleg helsing frå deg♥
    Du har ein fin blogg:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  5. Så masse fint du hadde fått deg..og bordet var super fint...
    Ha en fin helg..klem julie

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koslige kommentarer:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)