Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

fredag 30. april 2010

Litt nytt og noe lagd!

Veldig lite aktivitet fra min side i det siste... så jeg samler opp litt fra den siste uka av ting jeg har laget og kjøpt:)


Denne nydelige rammen og lampa har jeg kjøpt i nettbutikken til Nytt&Shabby. I løv it:)
Enda en fin ramme, fra Kremmerhuset.

Søt kopp med askjett fra Kremmerhuset. 69 kroner for hele settet.


Nå har jeg begynt med strikking, igjen;) Dette blir et kjøkkenhåndkle.


Kjøkkenklut

Kjøkkenklut
Ellers har jeg blitt stolt eier av symaskin denne uken, min første symaskin:) Syns det var veldig stas å kjøpe det, nå er jeg husmor ja!! hihi.. Jeg prøvde den for første gang igår, da la jeg opp to dynetrekk. Endelig kan vi bruke sengesettet vi fikk til jul, det er SÅÅ fint. Fra Lene Bjerre:)
Ellers så begynte jeg på et lappeteppe igår også, det går sakte men sikkert fremover. Kommer nok noen bilder etterhvert:)
Jeg har nok å gjøre om dagene;) Skole, litt jobb, pusle med forskjellige prosjekter, være samboer, husmor, kjærste og matmor:)
Ha en fin helg:)
Renate




6 kommentarer:

  1. Hei♥
    Tusen takk for kos helsing frå deg♥
    Kjempe masse fint du viser:)
    Så gøy med ny symaskin:)Gledar meg til å sjå alt det fine du skal lage!Lappeteppe vert spennande.
    Ei slik lita oljelampe kjøpte eg på bruktbutikken til 20 kr denne veka:)Dei er sååå søte♥
    Ønsker deg ei super helg:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Så flotte rammer..nydelige..Gratulerer så masse med symaskin...Spennende å se fremtidige prosjekter:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  3. Grattis med symaskin! :D Da er det bare å kline til, ja! Gleder meg masse til å se lappeteppet! Jeg har blitt helt bitt av basillen! Og har allerede begynt på et nytt! :)

    Også hadde du kjøpt så mange fine ting!

    Ha en fin, ny uke! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei Renate!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Ja, jeg ble fornøyd med jakken min, og vil absolutt anbefale deg å prøve! Jeg brukte veldig tykt garn, og da går det fort! Du har strikket noen fine kluter! Og gratulerer med symaskin - jeg husker ennå min første Singer!

    Ha en fin dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. hei på deg.
    koselig du la igjen hilsen hos meg,å da fant jeg deg,ble din følger,
    koselig blogg du har,masse fint,å flink med hendene dine er du å.
    blir koselig å følge deg vidre.
    ha en herlig dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Så koselig blogg. Har vært på "besøk" på bloggen din idag, og det var masse fine ting du har.

    Blir koselig å følge med her hos deg.

    Jeg er nybegynner men syns det er kjempegøy å blogge.

    Fant deg på Silje -sin

    Klem fra Margareth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)