Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

tirsdag 13. april 2010

Litt av hvert:)

Denne skatten har jeg ikke fått lagt ut ennå! 

Jeg kjøpte den gjennom finn.no for bare 350 kroner:D den har tilhørt moren til han som solgte den, og han var i 50 åra. Så den er godt gammel! Han sa den fungerte frem til noen år siden. Jeg er så glad jeg fant den. Bordet er veldig bra bevart også. Jeg gleder meg til den skal pryde mitt fremtidige hus:) foreløbig er den lagret i stuen til mamma fordi vi ikke har plass:( Jeg tror ikke hun har noe i mot det, hun vil ha sånn selv;) Så hu kan få lov til å ha glede av den i noen år:)





Baby teppe nr. 2 er ferdig. Dette er til nevøen som kommer om bare noen dager, uker... når som helst:)

Det er vår:):) blomstene spirer og fuglene kvitrer, elsker det:)

En av krokusene fikk komme inn å pryde stuebordet.



På utsiden av vinduene har vi en stygg skråning som jeg kaller for ugress skråningen, det kommer alltid så mye burrot og annet ekkelt som jeg ikke vil ha der... Men i år kommer det mange fine krokus. Nærmere sommeren skal jeg gjøre noe med denne skråningen:) gleder meg!!

Mye skolearbeid på meg i det siste, puh! Jeg må bare bite tenna sammen:)

Snart helg! da blir det sverigetur og hyttetur med min kjære og Ronja:)


Klem

Renate

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen. Det blir spennende.
    Gratulerer med en kjempefin symaskin! Det var jo et kupp!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  2. Hei Renate!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg, og for at du har lagt deg til som følger! Og så fin, gammel symaskin du har fått deg - det var et kjempegodt kjøp! Heldig mamma'n din, som får låne den! Som du ser har jeg en liknende symaskin på profilbildet mitt! :-))

    En god vårdag ønskes deg av
    Cathrine :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)