Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

tirsdag 20. april 2010

Blomster og nytt prosjekt!

Igår var det på tide å handle litt blomster igjen;) til både inne og ute



Nå er inngangspartiet litt mer innbydene:) Jeg skal så noen frø oppi sinkbøtta, gleder meg til det begynner å spire:)  Lykta kjøpte jeg på bohus til 249 kroner.



Noen friske roser måtte også bli med hjem. De rosa er egentlig fra mathias:) Han spurte om jeg ville ha de, og det ville jeg:) De gikk på båndet sammen med det andre jeg skulle handle,så jeg betalte for de, hihi...;) for meg så betyr det litt siden jeg svært sjelden får blomster;) kanskje det kommer seg??!!  Kanna er kjøpt på bohus til 70 kroner.


Denne har jeg hatt på badet hele tiden, og først igår tenkte jeg på å åpne den!! Pyntet litt og er egentlig fornøyd med resultatet:) forandring fryder!

Her er det neste prosjektet! Krakk kjøpt på blåkors for 75kroner tror jeg:) Nå har den stått alt for lenge med det stygge stoffet. Så det er nå borte og jeg skal begynne å lete etter stoff til trekk og maling:) Glæd mæ!!



Ha en fin uke!

Renate

4 kommentarer:

  1. Hei:) Takk for hilsen, kom gjerne innom en tur når du er på disse kanter. Lykke til med krakken, den blir sikkert flott. Ha en fin helg:))

    SvarSlett
  2. Så flotte blomster, og krakken blir nok kjempefin etter en liten makeover:)

    SvarSlett
  3. Hei♥
    Tusen takk for gode ord♥
    Masse flotte bilder du viser!
    Baderoms kommoden var berre lekker med herlege detaljar!
    Eg har snusa på Finn etter skrivebord leeenge!Men,ingen har lagt ut eis lik rundt her enda!
    Har også sett i bruktbutikkane rundt omkrink også leeenge!
    Er vel slik når ein vil finne!
    Eg har også ein slik krakk som eg har mala og trekt om.Blei kjempe fin♥
    God kveld vidare:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  4. Nydelige blomster! :) Og skal bli spennende å se hvordan krakken blir! :)

    Ha en god uke videre!

    Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)