Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

onsdag 17. februar 2010

Blomster:)

Det var på tide med litt vårfølelse i heimen. Ble litt oppgitt når jeg våknet idag og så hvor mye mer snø som er kommet ned. Heldigvis ikke så mye at søppelbilen droppet oss:) Forrige gang ble det ikke tømt fordi vi ikke hadde stått opp kl. 6 om morgenen for å måke... Vi kan vel takke oss selv? Dyna fristet mer;)
Så idag måtte jeg ta en tur på Plantasjen:)

Hvitveis! Kan nesten se ekte ut, men de er ikke det.. De uekte blomstene har bedret seg, de ser veldig ekte ut mange av de! Jeg har også vært innom Home & Cottage, der kjøpte jeg blant annet dette glasset.
Fargerike tulipaner:)

Roser


Dagens fangst.

Dekorsand, 2 nye potter. Den rosa fra Plantasjen, glass potta fra Home & Cottage 79 kr, knotter fra H & C 39 kr stk.
Nå er det på tide å komme seg ut å "fange" middagen også. Huff, har ingen ideer idag... Bare meg idag, kjærsten jobber kveld. Hmmm... finner vel på noe:)
Ha en fin kveld!
Renate




4 kommentarer:

  1. kunstig eller ikke, synet av hvitveis var fantastisk!! blomster er viktig :) har enda ikke fått vært på Home & Cottage, er det mye fint der?? dumt spørsmål kanskje.. ;)

    SvarSlett
  2. Blomster gjør mye ut av seg:)
    Mye fint ja på Home & Cottage!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så vårlig og fint det var med hvitveis.. de så nesten ekte ut - iallefall på bildet. Gleder meg til å plukke det i vår ja! Ingenting er som markblomster.
    Fin spisestue også! :)
    Ha ei fin helg! ♥

    SvarSlett
  4. Takk:) det var koslig å høre!
    Ingenting er som markblomster<3 Gleder meg til snøen smelter og til vår blomstene kommer frem:)
    Fin helg til deg og!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)