Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

fredag 12. februar 2010

Litt nytt og litt forandring:)

ENDELIG har jeg fått noe jeg har sett lenge etter. Tallerkenhylle:) Ikke riktignok den den jeg vil ha, men denne passer perfekt til vår lille kjøkkenkrok. Noe større ville sett overveldene ut. Jeg var hos mamma, hun hadde fått en stor tallerkenhylle av sin mamma, min snille mormor:) Så da kunne jeg få mamma sin lille. Dette ble mye mamma;)

Et lite tablå med lys:) Elsker å tenne lys på kveldene! Det går en del av 100pack med telys fra ikea i løpet av året:)

Tallerkenhylla ferdig pyntet:) Et gammelt Egersund ovalt fat, kokebok med mange gode retter, kaffe kopp fra Kahla, middagstallerken Arv fra ikea, Burleigh dyptallerken blå fasan (elsker den, vil ha mer fra samme serie) og en liten glass vase.

Arv middagstallerken, Burleigh blå fasan


Kaffekopper fra Skeidar. Jeg syns disse var så søte og de var på salg i fjor:) Nå pryder de penskapet i kjøkkenkroken.



Jeg hadde en tre ramme liggende...


... så jeg byttet ut rammen som dette bildet var i (klipsramme hadde jeg tidligere...) Malte og skrapet litt, og beholdt det knuste glasset fra den forrige. Den gikk i gulvet en gang, men det ble ikke knust i tusen knas, så jeg beholdt det for et gammelt utseende! Dette står på toalett bordet på badet.
Denne helgen har vi fri sammen:), utenom søndag da jeg skal jobbe dag, men det gjør ingenting. Vi er ikke helt på den valentine og morsdag fronten! Syns egentlig det er tullete tradisjoner...
At en dag i året skal man vise kjærlighet til hverandre og sin mor. Det kan man vel gjøre hver dag!!?? :) Vi skal ihvertfall nyte helgen:)
Ha en fin helg alle sammen! Og ha en fin valentine/morsdag og fastelavensøndag til de som feirer det!
Renate





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)