Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

lørdag 6. februar 2010

Litt forandring:)

Idag har jeg svingt malekosten litt igjen;) Følte en trang til å fornye hylla på kjøkkenet!
Planen var egentlig å gjøre reint resten av leiligheten idag, men... ;)


Hylla hadde en litt utslitt hvit farge. Selvom slitt er fint, så var ikke denne noe fin lenger. Den hadde blitt så gul i fargen :P
Så jeg tok frem fargen jeg er så glad i: den lune, koslige fargen, kilden. Den går igjen på småmøbler i heimen. Litt annet enn bare hvitt:)

Syns resultatet ble riktig så bra, om jeg må si det selv:)


Pyntet opp med litt lys på skapet under hylla..

Til slutt et bilde av vår kjære kosehund, Ronja. Fordi hun er så søt<3
Nå har jeg og Mathias kommet hjem fra hver vår fest, ingen av oss var klar for byen idag.
Så nå skal vi kose oss med litt nattmat:)
Nattinatt!
Renate






2 kommentarer:

  1. Synes jeg kjenner igjen fargen på hylla etter maling ;)
    Agnes

    SvarSlett
  2. Hehe du gjør det ja:) Ganske lik gustaviansk blå!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)