Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

fredag 5. februar 2010

Rengjøringsdag...

... hvor alle gjorde en innsats;) Samboer støvsuger, jeg vasker og pusler med pynteting, og Ronja dilter etter (hun liker å være med der det skjer:)
Etter å ha vært syk en periode nå (noe jeg er d.... lei forresten), måtte jeg gjøre litt! Få utløp for litt energi ( trodde jeg gjorde det på spinninga igår? Nei, har mer å gå på jeg;)
Idag ble vi ferdig med halve leiligheten, i morgen venter resten...


Det var kaos i heimen en periode!! Merker jeg blir stresset av rot, klarer det ikke. Men det varte ikke så lenge:)
Teppet har fått sin farge tilbake:):) Ronja røyter, VELDIG!!!


Jeg har pussa litt sølv i dag, det var nødvendig. Denne isbit krukka var helt svart!!!
skinner den som aldri før (?)
Denne er kjøpt på loppemarked for 50kr. Den pryder opp romdeleren vår fra IKEA.

Vi har en hyggelig kveld med mat og venner i vente, så jeg får ordne meg litt nå:)

Håper du også får en hyggelig kveld!

Renate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)