Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

onsdag 24. februar 2010

Fra vindu til skap

Tittet litt i Tønsbergs Blad og så en bildeserie fra oppussing av en gammel stall og arbeidsstasjon på Karljohansvern i Horten. Gamle tak og vegger er bevart, vakkert:) Jeg likte spesielt godt et skap de har laget av et gammelt vindu! Den ideen skal jeg ta med meg videre til jeg en dag får bruk for den:)
Se her:
http://tb.no/bildeserier/bolig-interi-r-bildeserier/fra-falleferdig-stall-til-herskapelig-hjem-1.4121784?=&bilde=25

Stille på denne fronten den siste uka. Det har vært mye jobbing og jeg har hatt lite overskudd til noe annet. Men nå skal jeg ha LANGHELG:) Dette skal nytes før neste uke kommer!
Ha det fint:)

Renate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)