Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

onsdag 3. februar 2010

I drømmeland...

...jeg drømmer om hus!!! Jeg ønsker meg flere rom, nytt kjøkken, vaskerom, nytt bad m/ badekar og kanskje litt bobler:) Jeg vil ha et rom for meg selv, hvor jeg kan pusse opp møbler, sy, tegne og ikke minst en liten kosekrok hvor jeg kan sitte å strikke og lese blader... Mathias vil ha et rom hvor han kan drive med sitt:) Viktig med litt tid for seg selv i et forhold! Jeg ønsker med innkjørsel som ikke er bratt og som er lett å måke, vinduer høyt over bakken så vi ikke snør inne, hage hvor hunden kan få løpe fritt, frukttrær og utehus... drømme drømme*** Jeg får smøre meg med tålmodighet! Bli ferdig med skolen og få meg jobb:) Er så klar for å komme igang med familielivet<3


Noen hus jeg syns er fine:


Svalen fra Norges Hus












Diana fra iec hus



Eller går dagene til oppgaveskriving, trening, jobb og kjærstetid. gleder meg til helga!!! Da skal vi til et vennepar på fredagen. På lørdag skal vi på hver vår fest, gleder meg til å feste litt med jentene:) Skål!
He en fin uke bloggere!
Renate

6 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg du har fått deg Renate =) Må si jeg har blitt inspirert både til å blogge og pusse opp litt selv. Du er innmari flink og kreativ =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Det er veldig gøy!

    SvarSlett
  3. wow,du altså,.....!!! Får jo dårlig samvittighet: Du strikker,pusser og leser... Jeg Jobber og slapper av...hahaha... Er sååå gøy å lese bloggen din vennen!! Har sagt til Simen at du vil hjelpe oss med ideer!!! Loppemarked når jeg kommer hjem!!!!!

    Anette

    SvarSlett
  4. Hehe...skulle tro det er det eneste jeg gjør;) men jobber litt og jobber med oppgave også da:D
    JA, klar for loppemarked!!! nærmer seg den tida:)

    SvarSlett
  5. mange flotte hus her ja...Skulle gjerne bygget nytt hus selv, men blir nok en stund til det....
    Ha en fin helg.
    klem julie

    SvarSlett
  6. Vi får fortsette å drømme litt til;)
    Det kommer vel en vakker dag!
    Ha en fin helg du og:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)