Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

lørdag 13. februar 2010

Helgens prosjekt

Jeg har begynt å trekke om spisestue stolene:)
Den første puta begynte jeg å dra ut alle spikrene som var på fra før, men dette tok kjempe LANG tid + at foret under trekker løsnet litt og ble klumpete. Så dette ble skikkelig pirke arbeid. Men i går når vi var hos svigers, sa min kjære svigerfar at jeg kunne låne en stifte pistol med kraftige stifter. Nå går det jo som en drøm***

Det gamle stoffet
Første puta




Fester stoffet med de gamle spikrene


Ferdig! Nå har jeg gjort unna 4 av 6 stoler:) Må ta en pause siden stifte pistolen er så hard å trekke av og jeg er sliten i hånda.
Nå skal vi ut å gå på ski, Ronjas første ski tur! DET kan bli en utfordring, en av oss kommer til å havne mye i snøen;) hihi...
Fortsatt fin helg!
Renate




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)