Min hverdag og oppussing av gammelt & nytt, shabby chic, ideer og drømmer.
Velkommen inn!

lørdag 27. februar 2010

Det snør og det snør!!! nå syns jeg det holder. Jeg holder meg mest mulig inne:) Forrige helg jobbet jeg, og på lørdagen snødde og blåste det ille!!! jeg måtte måke av bilen flere ganger, skrape ruta, måke meg inn til pasienter og vasse opp til livet. Da mistrivdes jeg VELDIG!!! Men alle pasientene fikk besøk:) Jeg holdt meg heldigvis på veien!

Denne helgen har vi fri begge to, det er så deilig:)
I går sydde jeg en gardin til gangen, og vips ble den rotete gangen litt mer ryddig:)


Sydde på et blondebånd for å pynte den litt opp:)
Det henger en del jakker i forskjellige farger bak, noe jeg syns så rotete ut.


Stoffet er kjøpt veldig billig på Ikea. 2 meter for ca. 60 kroner!



I kveld skal vi ha gjester :)
Så nå er bordet ferdig dekket og kjærsten vasker badet<3


Litt vårlig innslag må man ha i dette været.


Jeg gleder meg til i kveld:)
Ha en fin helg alle sammen:)
Renate










3 kommentarer:

  1. takk for koselig kommentar fra deg:) så fint dekket bord:)
    klem

    SvarSlett
  2. Håper selskapet var like koselig som du hadde pyntet! :D Også så fin gardin du hadde sydd!! Skulle virkelig ønske jeg kunne sy! :)

    Fargen jeg har brukt heter forresten Jotun S0907-B20G! Veldig fin! Men den så nesten hvit ut før den tørket. Bare et sånt lite heads up! Når den tørker og får et par lag, blir den så blå og fin, atte! :)

    God natt! Håper du drømmer noe fint! :)

    SvarSlett
  3. Takk begge:) Selskapet var veldig koslig!
    Hehe..jeg måtte sy gardina for hånd, hadde ikke tålmodighet til å vente på en symaskin (har ikke selv)
    Takk for fargen, må prøves en gang:)
    Nattinatt!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar eller bare en hilsen:)